25. lokakuuta 2013

Kaikki tietää kettubiisin, eikös? Mulla on tää fanitus mennyt hiukan pidemmälle. Oon ihan lääpälläni noihin "Ylviksen veljeksiin" :D Bård on niin söpön nuori ja sillä on valloittava hymy. Vegard taas on niin hottis! :D

Tässäpä soittolistaa koulumatkoilta:
(muitakin biisejä löytyy, mm. Jeg heter Finn, hakekaa vaan juutuupista ylviksiä)
Ensin se kettubiisi, että kaikki tietää mistä puhutaan:


Ne joilla ei ole huumorintajua niin voi sitten skipata tän koko postauksen eikä ainakaan kuuntele näitä biisejä :D


Tämä on suorastaan pelottava ekalla katselu/kuuntelukerralla :D Mutta hauska idea tässäkin, tietty :)

Tää on jotenkin niin osuva biisi mulle, mähän en ole meidän mökin fani..... :D Lisäksi Vegard!!<3

Sitte TOP 3!

Nro 3

Tämä on ihan mahdoton :D

Nro 2

Tää on niin biletysbiisi! Ja Bårdin hymy tossa 1,43 kohdassa on niin ihana :D

Nro 1

Tämä on mun niin ykkösbiisi tällä hetkellä!! Vegardin ääni! <3

Näillä eväillä toivotan kaikille hyvää viikonloppua!! :)

2 kommenttia:

  1. En ole koskaan kuullutkaan kettubiisistä. Ikävä kyllä en kuule sitä nytkään, sillä koneeni kajarit ovat mäsät enkä jaksa hakea kuulokkeita :P. Mutta elämässä pitää olla musiikkia ja huumoria, hyvä siis että olet löytänyt molempia ^_^.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt olen ihan hämmentynyt, onko ihmisiä jotka ovat missanneet kettubiisin? Ettekö te mieti mitä kettu sanoo? Oioi.
      Onhan miun elämässä ollut kumpaakin, nyt vain yhdistettynäkin :D

      Poista