5. helmikuuta 2013

Tempasin. Sanoin kampaajalle että en tiiä leikkaisko vai ei. Kampaaja sanoi että leikataan. No leikattiin.

Vuosia kestänyt miltäköhän näytän etutukan kanssa - pohdinta on ohi. Siis joka vuosi tulee vähintään kerran fiilis, että etutukka on saatava. Pari päivää idea tuntuu hyvältä, sitten se kosahtaa siihen kammottavaan muistoon lapsuuden etutukasta... :D
Ja mietintään että pysyykö se nättinä ja miten sitten likaisempi tukka?

No nyt se nähdään! Ja äkkiä tämä sitten kasvaa sivuliehukkeeksi, jos ei tykkääkään.

Ja tukka on edelleen muuten saman pituinen, on vaan tuolla takana eikä näy :D


Ps. Miltäköhän näyttäisin jos joku ammattilainen joskus ottaisi musta kuvan? Siis hyvän kuvan? Sellaisen jossa ei ole lasit vinossa ja kaikki muutenkin kenossa?

6 kommenttia:

  1. Tykkään myös. :) Tuli just eilen puhuttua Siipan kanssa tyylin muuttamisesta - Fb:ssä kun on ollut meneillään joku "tännäkönen olin nuorempana"-juttu. Sanoin, etten voisi laittaa mitään digiaikaista kuvaa, koska en ole muuttunut 17-vuotiaasta juuri yhtään. Siippa totesi, että tarttis varmaan tehrä jotain. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut blondi jonkun aikaa, mutta olen kyllä jonkun verran muutellut tyyliä tässä miehen ja minun yhdessäolon aikana. Punaista, lyhyempää, vaaleaa, pidempää....
      Otappa ja repäise ja tee muuttumisleikki! :D

      Poista
  2. Hyvältä näyttää! Ja niin kuin sanoit, kyllä siitä pääsee nopeasti eroon jos ei tykkääkään.

    Mää en ota ikuna enää otsatukkaa. Mulla on semmonen pyörre otsalla että otsatukkaan tulee aina lovi. Ja mua raivostuttaa se että otsis rasvoittuu nopeammin kuin muu tukka eikä tod. näytä kivalta sitten. Mutta ehkä sun kauhut ei toteudu ja tykästyt kovasti uuteen tyyliisi :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla rasvoittuu muutenkin hiukset tosi nopsaan. Pitää vaan toivoa että kuivashampoo toimii. Ekaa kertaa äsken pesin "uuden tukan" ja oli se aika metkaa miltä se pyyhkeen jälkeen näytti :D Vähän kuin matti nykänen takatukka-aikaan :D Pakko se oli sitten erikseen kuivata ja harjata ja lykkiä jotain suihketta sekaan. Ei se ihan samanlainen siisti ja suora nyt ole kuin kampaajan jäljiltä, mutta... Pitää ehkä ostaa toisenlainen harja... hmm...

      Poista